sâmbătă, 11 iulie 2009

pepereți


iete , câteva din desenele de pe pereții din căsuța mea mal-roșiană.
calitatea e tare nasoală,le-am facut pe lumină de bec portocalie.
mă rog, ca idee.




ultimu răhățel..nu cre că l-am terminat, nu ștu, încă mă ntreb ce ar trebui să fie.arată(evident) mult mai bine în realitate,am și modificat poza ca să se vadă mai clar.. în fine, aș fi putut să mai fac o tura de poze pe lumină da n-am avut rabdare.
dacă-mi fac răbdare updatez,sau ceva.



cioroelicoptera.și ea e minunată. și dubioasă. drept care i-am pus filtru de antique photo în photoscape.buhuuhu.



ăsta era creon/perete, da nu se vedea bine, carevasăzică l-am invertuit și și ăsta e dubios acu. tadam!
a, ăsta e dupa o poză a unei gagici de pe deviant.. da am uitat cum o cheamă.




și ăsta e de acum doi ani , de când sugeau doi câini la țâțele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ce?